CZ Reklamace
Našel jsi na zboží nějakou vadu?
Nevadí, nic se neděje, občas se to stává. Na veškeré zboží platí dle zákona záruční doba 24 měsíců, pokud není na www.ashop.cz nebo v záručním listě uvedeno jinak.
Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží a vždy se prodlužuje o dobu, kdy je zboží v záruční opravě. Pokud měníš zboží v záruční době za nové, začíná běžet nová záruční doba.
Veškeré reklamace vyřizujeme přes náš reklamační účet v otevřeném reklamačním systému CZ Reklamace.
Co potřebuješ pro reklamaci
Jediné co potřebuješ k reklamaci, je faktura k zakoupenému zboží a vyplněný reklamační formulář. Oba doklady vlož do jednoho balíku s reklamovaným zbožím a to je vše.
- Zásilku hlavně dobře zabal, aby se během přepravy nepoškodila.
- Balík můžeš poslat doporučeně nebo standardně na adresu uvedenou na faktuře. Zásilku na dobírku neposílej, je to zbytečné, nikdo ji přebírat nebude.
- Nejpozději do 30 dní dostaneš vyhodnocení reklamace a info o dalších následných krocích formou SMS nebo e-mailem.
On-line formulář pro reklamaci
Výměna zboží do 14 dnů
Může se stát, že u některého zboží budeš chtít něco vyměnit. Hlavně u oblečení a obuvi to není nic nového. Třeba si netrefil velikost nebo barvu a potřebuješ to co nejrychleji vyměnit, proto zde je i stručný návod, jak co nejsnadněji postupovat.
- Pamatuj, že zboží lze vyměnit jen do 14 dnů od převzetí.
- Balík se zbožím pošli zpět i s fakturou a vyplněným formulářem pro výměnu zboží. Vše pošli v jednom balíku na adresu uvedenou na faktuře. Nic víc k výměně zboží nepotřebuješ.
- Zboží určené k výměně doporučujeme poslat v původním obalu a pečlivě zabalit, aby při dopravě nedošlo k poškození. Balík zašli doporučeně nebo standardně. Neposílej nic na dobírku, nikdo takový balík nepřevezme.
- U první výměny zboží, zašleme požadované nové zboží a uhradíme i dopravu. Pokud by se jednalo o další výměnu ze stejného nákupu, budeme už poštovné i balné účtovat.
- Doba na vyřízení výměny trvá většinou 2 - 4 pracovní dny, jen ve výjimečných případech se doba může protáhnout na 8 - 14 pracovních dní.
On-line formulář pro vrácení zboží
! Přebírání zásilky
Pozor na přebírání zboží od dopravce. Vždy si pečlivě zkontroluj, v jakém stavu zásilka je. Pokud najdeš nějaké viditelné poškození balíčku, měl bys převzetí raději odmítnout. Někdy se sice stane, že balík je nepoškozený, ale zboží v balíku je bohužel poškozené. Všechno tohle se musí rychle řešit.
Proto v podobných případech, co nejrychleji informuj danou dopravní společnost. Všechno se pak lépe a snadněji řeší.
Dotaz na reklamované nebo nové zboží
Možná jsi zakoupil nějaké zboží v našem e-shopu a potřebuješ poradit, doporučit nebo si jen ověřit, že máš vše co potřebuješ. Někdy se může stát, že potřebuješ s něčím spíš poradit než něco hned reklamovat nebo třeba dokoupit související zboží.
Dotaz na zboží