Reklamace
Našel jsi na zakoupeném zboží nějakou vadu?
Nevadí, nic se neděje, občas se to stává. Na veškeré zboží platí dle zákona záruční doba 24 měsíců, pokud není na www.ashop.cz nebo v záručním listě uvedeno jinak.
Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží a vždy se prodlužuje o dobu, kdy je zboží v záruční opravě. Pokud měníš zboží v záruční době za nové, začíná běžet nová záruční doba.
Co potřebuješ pro reklamaci
- Jediné co potřebuješ k reklamaci, je faktura k zakoupenému zboží a vyplněný reklamační formulář. Oba doklady vlož do jednoho balíku s reklamovaným zbožím a to je vše.
- Zásilku hlavně dobře zabal, aby se během přepravy nepoškodila.
- Balík můžeš poslat doporučeně nebo standardně na adresu uvedenou na faktuře. Zásilku na dobírku neposílej, je to zbytečné, nikdo ji přebírat nebude.
- Nejpozději do 30 dní dostaneš vyhodnocení reklamace a info o dalších následných krocích formou SMS nebo e-mailem.
Výměna zboží
Může se stát, že u některého zboží budeš chtít něco vyměnit. Hlavně u oblečení a obuvi to není nic nového. Třeba si netrefil velikost nebo barvu a potřebuješ to co nejrychleji vyměnit, proto zde je i stručný návod, jak co nejsnadněji postupovat.
- Pamatuj, že zboží lze vyměnit jen do 30 dnů od převzetí.
- Balík se zbožím pošli zpět i s fakturou a vyplněným formulářem pro výměnu zboží. Vše pošli v jednom balíku na adresu uvedenou na faktuře. Nic víc k výměně zboží nepotřebuješ.
- Zboží určené k výměně doporučujeme poslat v původním obalu a pečlivě zabalit, aby při dopravě nedošlo k poškození. Balík zašli doporučeně nebo standardně. Neposílej nic na dobírku, nikdo takový balík nepřevezme.
- U první výměny zboží, zašleme požadované nové zboží a uhradíme i dopravu. Pokud by se jednalo o další výměnu ze stejného nákupu, budeme už poštovné i balné účtovat.
- Doba na vyřízení výměny trvá většinou 2 - 4 pracovní dny, jen ve výjimečných případech se doba může protáhnout na 8 - 14 pracovních dní.
Přebírání zásilky
Pozor ! na přebírání zboží od dopravce. Vždy si pečlivě zkontroluj, v jakém stavu zásilka je. Pokud najdeš nějaké viditelné poškození balíčku, měl bys převzetí raději odmítnout. Někdy se sice stane, že balík je nepoškozený, ale zboží v balíku je bohužel poškozené. Všechno tohle se musí rychle řešit.
Proto v podobných případech, co nejrychleji informuj danou dopravní společnost. Všechno se pak lépe a snadněji řeší.